مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-19اجتماعي

برنامه ریزی برای پیاده سازی 7 تصفیه خانه محلی در مشهد با مشارکت بخش خصوصی


هفت تصفیه خانه لوکال با همکاری شهرداری و بخش خصوصی برای مشهد در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: هفت تصفیه خانه لوکال با همکاری شهرداری و بخش خصوصی برای مشهد در نظر گرفته شده است.

مهدی یعقوبی امروز در آیین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب محلی چهل بازه مشهد به عنوان پیشرفته ترین تصفیه خانه غشایی کشور اظهار کرد: فضاهای سبز شهری و در مجموع محیط زیست عاملی برای توسعه پایدار شهرها و زیست پذیری شهر برای شهروندان است.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات مهم ایجاد فضای سبز در شهرها مطابق بودن آن با شرایط اقلیمی شهر است، خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات خوبی در شهرداری مشهد اجرایی شده و حتی نوع گونه های فضای سبز در قالب کمیته های تخصصی بررسی و تمام اهرم های لازم برای ایجاد فضای سبز متناسب را اجرایی می کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد افزود: استفاده از گونه های بومی و کمک های حمایتی شهرداری برای تولید آن انجام شده، به طوری که در سال جاری شاهد اجرای یک پارک کم نهاده در منطقه 12 شهرداری با کمک دانشگاه فردوسی بودیم.

وی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت اینکه فضاهای سبز شهری قرار نیست تنها مطابق با شرایط اقلیمی باشد، بلکه باید کارکردهایی از جمله تصفیه و تلطیف هوا، زیبایی شهر و آرامش روانی شهروندان را نیز به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای پیاده سازی 7 تصفیه خانه محلی در مشهد با مشارکت بخش خصوصی

برنامه ریزی برای پیاده سازی 7 تصفیه خانه محلی در مشهد با مشارکت بخش خصوصی